mandag, september 26, 2005

Sit. rep.

Har nett gjennomfør ei økt med ex fac; psykologihistorie. Freud er ein tulling. Sovna nesten. No bør skal må eg lese ec fac; vitenskapsteori i ein dryg time. Så er det ei økt med ex phil. Håplaust. Fekk berre 5,6 timar på auge i natt. Kjem til å sovne før eg rekk å erkjenne om det er mågleg å ha eksakt viten eller ikkje.

La vie est dur. Life is hard. Baite ny fiainana. Das Leben ist hart. La vita è dura. A vida é dura. η ζωή είναι σκληρή.

Ok, greit. Eg dreit meg ut når eg tok med gresk, då gjennomskua du meg. Eg kan ei alle desse språka, eg innrømmer det. Klarar du då å seie kva som er kva? Du kan velje mellom Portugisisk, engelsk, tysk, gresk, eit afrikansk språk, fransk og italiensk.

8 Kommentarar:

Blogger Kristian said...

Eg tippe som følger:
Fransk, engelsk, afrikansk språk,tysk, italiensk, portugisisk og gresk...

28 september, 2005 15:40  
Blogger 15. Johannessen said...

Sterk melding. Når det er sagt er vel du ein av dei som eg trudde kunne kalre det.

-Cause it's all around the world...

Eller brukte du babelfish?

28 september, 2005 19:39  
Blogger Kristian said...

Eg juksa nok ikkje. Einaste eg va usikkar på va italiensk og portugisisk, som jo ikkje e veldig lige, men eg tipte at porugisisken va den som ligna mest på spansk :D

"NON SUFFICIT ORBIS" (The world is not enough) - Felipe II

29 september, 2005 12:33  
Blogger Kristian said...

"...som ikkje e veldig ULIGE" meinte eg :(

29 september, 2005 12:34  
Blogger Hildegunn said...

Hvis Kristian hadde rett klarte eg d og! Du kan jo føya t spansk og. Tror det ska ver "la vida es dura". Då blir d plutselig 3 som e ganske like!

29 september, 2005 19:05  
Blogger Hildegunn said...

Nei forresten, eg ville jo ikkje sagt d samma. Eg ville bytta om portugisisk og italiensk. Men d va feil d altså?

29 september, 2005 19:11  
Blogger 15. Johannessen said...

A vida é dura - livet er hard på portugisisk. Så du tok nok feil der Hikki. Men god forsøk!

30 september, 2005 11:35  
Anonymous Anonym said...

få deg et liv johanesen!!!

07 oktober, 2005 18:08  

Legg inn en kommentar

<< Home