fredag, august 05, 2005

Naudsynt, ja særs naudsynt

Eg jobbar i kommunen, noko som betyr at eg har pausar, ein god del pausar. I ein av desse fortreffelege pausane samtala vi om drikking. Det kom fram at noko som vert kalla BU var svært sentralt i drikke opplæringa til folk på Ålgård. Eg for min del hadde aldri høyrt om denne/dette BU, og spurde (i rein undring) kva det var!Då svaret kom knakk eg saman. Det må vera det dummaste eg har høyrt! Noregs Bygdeungdommslag Å heite! "Vi bur i ei bygd vi lagar eit lag." "Igenting har til til felles, men lag må vi ha." Håplaust! Eg kan ikkje tenkje meg noko meir fånyttes! Eit lag for yngre folk på bygda. Ja, det var vel på sin plass, deter vel naudsynt; trass alt er bygdeungdommen ei særs utsatt gruppe... Nei. Dette kjem inn på topp 13 lista mi av det dummaste eg har høyrt. På bilete ser du forøvrig ei bygd.

5 Kommentarar:

Blogger Pappa Karlsen said...

vetkje kæ som æ dommast æg.. Å ikkje ha hørrt om BU komme ganske langt opp på listå mi.. Speidaren he du hørrt om dæ?

08 august, 2005 19:33  
Blogger 15. Johannessen said...

Hold kjeft. Eg skjems ei av å ikkje ha denne kunna.

09 august, 2005 16:07  
Anonymous Anonym said...

for ei vakker bygd du har bilete av

11 august, 2005 17:42  
Anonymous Anonym said...

Bare sånn at dæ æ sagt, så æ dæ kje ei bygd du he bilde av, men "lye-byen"! Undheim.....dæ æ "den grøna bygdå"

13 august, 2005 14:20  
Anonymous Anonym said...

Spre denne linken til alle du kjenne og ikke kjenner:
www.don-sebastian.blogspot.com
og gjør alle dyrevenner en tjeneste ved å lese posten som heter «Hunder stjålet»
Takk for hjelpen!

22 august, 2005 22:24  

Legg inn en kommentar

<< Home