torsdag, august 25, 2005

Null internett

Eg har ikkje tilgang til internett i min nye heim i Bergen. Det er kun på skulen eg kan "nett'an" og der skal eg jo være seriøs.

Eg hatar forresten bakkar. Ikkje bakkar i ein tal, Asbjørn, men oppoverbakkar. Det er det for mykje av her. Laktat-verdiane i låra mine er til dagleg alt for høge, noko eg ikkej veit heilt korleis eg skal takle. Det får gå.

Reknar med å vera klar 09.09.05.

3 Kommentarar:

Anonymous Anonym said...

Hei Steinar!
HÅper du har det bra og at du passer på deg selv!
Klem fra Kristin!

25 august, 2005 21:23  
Blogger Unknown said...

hei steinar!
fyste av alt..veldig leit at du he flytta og verste av alt, slutta på klebe. kjenne me trenge sånne så deg, på et så gammalt å sært klebelag. nå æ det bare nogen fåtallige eksemplarar av gutar under fem å trædeve igjen.. koss ska dette gå?!

sånn elles: vonar deg alt vel og bra med dine studier i BÆRGEN!

29 august, 2005 16:54  
Anonymous Anonym said...

hehe... hva skuer mine nærsynte blå? e sportsfantasten steinar blitt sløve av å flytta t bergen? klage øve nåken skarve bakka... dette e'kje bra...;) men jaja... du må få lov. forstår du har d greit der nord, d e bra, for me savne deg jo litt her heima... blir litt fuktig her når dine tørre vitsa har flytta ut.;) kos deg videre, psykopaten!!
Kz søsterå

31 august, 2005 12:28  

Legg inn en kommentar

<< Home