tirsdag, april 26, 2005

SLEPP NYNORSKEN TIL, FOR HENDELSE!

Skriv under mot nynorskforbodet i VG og Dagbladet. Gå til
www.sleppnynorskentilforhendelse.no

Nynorskbrukarane utgjer ei stor, og særs viktig gruppe i landet vårt, og det er uhyre viktig at desse lesarane vert tatt på skikkeleg alvor. Tida er overmoden og vel så det for å sleppe til nynorsken. Så det så!

5 Kommentarar:

Blogger Anders Serigstad said...

Hvor feil kan man ta. Nynorsk er heilt idiotisk snart må normenn forstå at på 4.5 million mennesker skal me måtte kunne 2 språkformer. Altså man burde rett og slett bare slått sammen Bokmål og Nynorsk og blitt ferdig med denne tåpelige diskusjonen snart. Eg bruker konsekvent bokmål og nynorsk om ein annan for å understreke min protest eg kaller det Norsk. Å få VG på Nynorsk blir like gale som å stte Bustad oppføringslova på Nynorsk og vi ser nå alle hvordan det gikk til. Ingen fatter eit kvekk og alle bygger som dei trur.

Anders

27 april, 2005 17:44  
Blogger Pappa Karlsen said...

Du he jo ikkje skreve onna sjøl de næba! Sjekk ud den avslørandes listå: http://www.nm.no/sleppnynorskentil/lista.cfm?kommune=1121

30 april, 2005 16:31  
Blogger 15. Johannessen said...

Kølla Odd Erling! Eg stod jo der! Blei nesten litt flau med det samen, men heldigvis hadde eg skrive med på lista!

30 april, 2005 17:48  
Blogger Pappa Karlsen said...

Oi beklage.. Såg dæ nå! Hihi gjekk visst litt fort.. beklage igjen! Snakkes! hehe

30 april, 2005 17:58  
Blogger 15. Johannessen said...

Ja litt flau kan du bli!

01 mai, 2005 15:16  

Legg inn en kommentar

<< Home