søndag, april 10, 2005

Beach sesongen 2005 er i gang!

Ja du las rett! I dag har eg gjennomflør den første, av forhåpentligvis mange, økta med beachvolley. Det skjedde i hagen hjå Anne Rut "Tuttå" Kjøllesdal, i lag med Lars "Kjell" Tjelle og Martin "Rastaroom" Tjelle, Kjells yngre bror.


Tuttå og 15. Johannessen smadra Kjell og Rastaroom i den første kampen

Det var lett åmerke at dette var den første økta for oss alle. Sjølv med sokker, langbukse og genser beit kulda. Kjekt var det no for det! Gler meg til resten av dene sesongen! Har sett av heile sumaren til jobbing og volley så vil du spela er eg råklar!

2 Kommentarar:

Blogger Marge said...

Eg syns at du syde så vilt møje på denne bloggen din. :-<

12 april, 2005 14:36  
Blogger 15. Johannessen said...

Du eg lærete å sløya fisk: Eg syte, men folk fatte da ikkje...

$ifro: Vær så god. Trudde ikkje folk gadd lesa slikt. Las det sjølv seinare og det var vel heller så som så med kvaliteten. Men i og med at det er ei som les det kan det godt kome meir. Det er mykje å ta av.

13 april, 2005 00:08  

Legg inn en kommentar

<< Home