fredag, april 29, 2005

Alt for Klebe SK

I går var eg på trening med Klebe på Økstnevad banen. Graset var tørt, svært så tørt. Eg kasta med inn i eit desperat taklingsforsøk. Skrubb/brann sår om lag som to tjuekroningar. Tre timar svevn i natt.

Dette var foranledninga. På skulen i dag sleit eg. Både bokser og bukse klistra seg i såret. I min desperasjon sende eg ein SMS til mitt store førebilet. Han studerar som kejnt medisin i Oslo og sjekker jenter. Han føre slo først at eg skulle sove naken, for å få såret til å tørke. Like vel måtte eg belaga meg på eit par netter utan svev. Ok, dette forslaget var litt på kanten, men eg tenkte at dette treng eg jo ikkje gjer.

Ein time seinare får eg ein ny SMS: "Eg har ein utprøvd teori om at libresse funke bra i og med at det sug opp veske betre enn plaster. Du må berre prøva det". For eit forslag! Han er rett nok mitt store førebilete men dette er for drygt!

3 Kommentarar:

Blogger Bjørnar said...

Ja, for drygt, det er så sant som det er sagt!

30 april, 2005 12:18  
Blogger magnus said...

haha, ja, den var litt drøy, men nå har eg funne eit plaster som har akkuart samme egenskapane som overnevnte forslag pluss eit plastbelegg som du har ut mot kleda. På den måten slepp du å gå med blod/væskeflekk på buksa. Dessutan legg du det bare mellom boksar og sår, ingen leie limflekkar etter plaster. Vidunderet heiter milolin og burde vær standard vare i alle daglegvarebutikkar.

kva kan eg seia anna enn laup og kjaup

01 mai, 2005 22:45  
Blogger 15. Johannessen said...

Kjaup og laup

02 mai, 2005 10:25  

Legg inn en kommentar

<< Home