søndag, juli 17, 2005

Fantastisk

Dagen som eigentleg skulle ha vore misserabel, vart mykje betre enn forventa. Teknologien i dag forundrar meg. Eg samtala i omlag 80 min med ein kompis på andre sida av jorda. Kor utruleg er det ikkje at ein kan ta opp røyret og snakke med ein som sit heilt på andre sida av verda som om han sat rett ved sida av ein?

Det som redda dagen var at eg fekk gå på Bryne kamp og få betalt for det. Konge.

3 Kommentarar:

Blogger Hildegunn said...

Hei Steinar! Koss går d? Eg har då blitt lurt t å få meg bloggesia, så nå må du komma å besøka na. Du e så heldige at du har blitt en av mine få linka. Nyd ferien! Snakkes

28 juli, 2005 10:31  
Blogger magnus said...

korleis, ja og ikkje minst kvifor fekk du betalt for å gå på brynekamp

28 juli, 2005 23:53  
Blogger 15. Johannessen said...

Eg tok med meg ein brukar på kamp...

29 juli, 2005 11:45  

Legg inn en kommentar

<< Home