tirsdag, november 15, 2005

Donavon Frankereiter

Eg har tidelgare skrive innlegg i ekstase over glitrande musikk. Den gongen var det Jack Johnson som forårsaka det spontane gledesutbrotet.

Her kjem utbrot nummer to. Hendelse. Heitekveite. Kva kan eg seie? Du stor alpakka. Nei, det dekkjer det ikkje. Heilt villt. Magisk. Ord er knappe når musikken treff meg i hjarterota. Nok ein gong er konseptet enkelt. Ein gitar og ein mann. Han blir støtta av andre musikarar, men det er det er gitaren om mannen som er gjennomgangstonen. Det er så herleg avslappande. Så muntert. Lett og ledig. Eg vert glad både inni, utan på og litt på sida av meg. Trur det er slik humør som kan smitte. O glede! Eg hadde ikkje høyrt meir enn tre og ein halv sang då eg visste at dette var noko som var midt i blinken. No er eg komen til sang 8 og eg sit framleis og gyngar i sofaen, medan foten slår taktfast i golvet. Og Donavon syng. SÅ behageleg. Bålkos. Varme strender, ein annan stad enn Bergen. God stemning. Blide folk. Ingen restriksjonar på synginga. Eg har øyrevoks i munnvikane, så breidt smilar eg. Donavon Frankenreiter har gjort det.

Dette er musikk eg tykkjer om!

8 Kommentarar:

Blogger Aspis said...

Hmm.. ganske bra! Bedre enn sist anbefaling.. :]

16 november, 2005 23:20  
Blogger 15. Johannessen said...

Så fint! Eg tykkjr sist anbefaling framleis er konge!

17 november, 2005 12:54  
Blogger Marge said...

Du har kanskje sett denne:
http://www.rabenorolahy.blogspot.com/
Fekk fram gode minner sjå meg iallefall!

21 november, 2005 15:39  
Blogger 15. Johannessen said...

Stemme, har fått med meg den. Ikkje feil, men mister fort fokus om eg ser for mykje på slikt!

22 november, 2005 09:42  
Anonymous Anonym said...

Hei sveis! Jeg skal nok til vik til jul ser du...når kommer du hjem??? Vet ikke hva du har hørt altså, men vi reiser til Israel den 13 des. (egentlig til oslo og så til israel 14), og den 21 når vi kommer tilbake så reiser vi direkte til vik. Men kanskje vi kan besøke deg i bergen...el treffes før du reiser dit igjen?? Vi ser! Håper du har det bra! Ta godt vare på deg selv; bruk lue og votter og spis middag. Klem, Kristin tha mada-sista

24 november, 2005 17:53  
Anonymous Anonym said...

Nice site!
[url=http://uqvrwfav.com/wxha/roeu.html]My homepage[/url] | [url=http://modcjbnz.com/lgrc/bpnv.html]Cool site[/url]

20 juli, 2006 15:11  
Anonymous Anonym said...

Great work!
My homepage | Please visit

20 juli, 2006 15:11  
Anonymous Anonym said...

Well done!
http://uqvrwfav.com/wxha/roeu.html | http://nfhsyvqk.com/ajxd/bigb.html

20 juli, 2006 15:12  

Legg inn en kommentar

<< Home