tirsdag, juni 14, 2005

Jæren

Jæren er der eg bur. Det er somme ting som er bra med denne delen av landet (les: det er her eg har dei eg kjenner). Men du og du kor mykje eg misslikar med denne staden! For at innlegget ikkje skal bli for lang og for negativt fokuserar eg på det eg hatar mest med Jæren: gjødsel. Ord blir tomme og fattige på meining når eg skal beskrive korleis eg hatar lukta!! Det er ille. Grusomt. Forferdeleg. Voddskapsfullt. Krise. Råte. Vondt. Fleire ord kjem eg ikkje på i farta, likevel er det ein del. Desse orda er ikkje i nærleiken av å uttrykkje mitt hat ovanfor dritt lukta.

Eg har vore ute og trena. Luktar ille. Eg dusjar, og kjenner med usedvanleg rein i det eg stig ut or dusjen. Eg tek ein handduk, ein tilsynelatande rein handuk og løftar den mot annlete. Eg byrjar å tørke meg der. Plutseleg raknar heile verda mi. Drittlukta moderert til eit minimum i den liksomreine handduken, men så fort den kjem i kontakt med vatn eller fukt; pam-pa-pa og fanfare og det som verre er! Eg vil aldeles svime av! FOR I LUKT! Eg maktar det ikkje. Skuffelsen er så stor. Å ehite for ein ned tur. Utan å mykje som ein liten forvarsel forsvann heile poenget med dusjen! Hildrande du! Vel det var eit scenario...

EG har nett sått opp. Minnene frå gårsdagens regnvær gjer at eg ikkje ser positivt på denne dagen. Til mi store undring er det skyfri himmel, sol og ein brukande temperatur på utsida. Eg gler meg til å kome ut. LItt etter litt blir eg var på ei lita lukt. I og med at eg nett gjekk forbi toalette tenkjer eg at det er einkvan som har hatt ein litt dårøeg dag. Rutinane fortset. Lukta bli litt sterkare dess nærare eg kjem utgangsdøra. I det eg opnar døra veltar lukta formeleg inn, ikkje berre litt med med voldsom kraft. Assosiasjonane går til tsunami-katastrofa, og med eitt forstår eg korleis dei hadde det då bølgja kom. GRUSOMT!! Å kor eg hatar den lukta!

Hadde eg lagt fram ein plan for kommunen der eg ville drive ein fabrikk (som laga ullsokkar) som kom til å sleppe ut ei så hårreisande lukt hadde eg aldri fått starta i det som skal vera ein by! Hendelse!

FOlk vil hevde (ja hevde) at dette er sumar for dei, og at det er eit teikn på vår. Send meg ein mail eller kom med ein kommentar så skal eg tids nok gje deg ei handfull med andre indisier på at det nærmars seg sumar. Prøv grøne trær. Kvitrande fuglar? Forbud mot piggdekk? Ikkje nok? Prøv kalenderen då for heite! Eller så er det og lett å forhalde seg til når alle skulane har sin lengste ferie. Dersom du tykkjer det er uvanleg mykje sol ei stund kan dette og tyde på at sumaren anten er her, eller er rett rundt hjørne.

Nok for i dag. Tørk avføringa og bruk det til brensel. La det ikkje lukte. Eg hatar den møkklukta!!

6 Kommentarar:

Anonymous Anonym said...

Hold kjeft og slutt og syt!!!

15 juni, 2005 12:51  
Anonymous Anonym said...

Stakkers deg, og den fine nasen din... Du er så forbanna fisefine!

15 juni, 2005 20:47  
Blogger Pappa Karlsen said...

Hehe di sko flytta te Egersund du, der lokte dæ fyssta ringt, en ullsokk fabrikk æ ingenting iforhold te dæ de he der.

16 juni, 2005 00:45  
Anonymous Anonym said...

Nice site!
[url=http://vzblbztl.com/rkkw/hkio.html]My homepage[/url] | [url=http://ikrvtspj.com/ayjx/rrss.html]Cool site[/url]

28 september, 2006 09:38  
Anonymous Anonym said...

Well done!
My homepage | Please visit

28 september, 2006 09:39  
Anonymous Anonym said...

Good design!
http://vzblbztl.com/rkkw/hkio.html | http://aarkbusx.com/niby/pfbx.html

28 september, 2006 09:40  

Legg inn en kommentar

<< Home