fredag, mai 05, 2006

God tid!

Eg formulerte meg glimrande her om dagen, så glimrande at eg må leggje det ut på bloggen.

Sindre sa: "Har du ikkje litt dårleg tid no?"
15. Johannessen svara: "Eg har ikkje dårleg tid, eg kjem berre litt for seint!"

Det verste som kan skje er jo trass alt at ein kjem litt for seint. Kva gjer vel det. Eg slår eit slag for bærekraftig livsstil og reduksjon av hjarteogkarsjukdommar.

Stress ikkje, nyt tida.

4 Kommentarar:

Blogger Hs said...

eg hate stress.
latin amerika var fint sånn. alle kom og gjekk når det passte dei. sga du møta nogen må du rekna med dei kan komma ein time og to itte avtalt tid... herligt!

17 mai, 2006 18:55  
Blogger Aspis said...

Nydeligt Johannesen. Nydeligt.

19 mai, 2006 12:49  
Anonymous Anonym said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

19 juli, 2006 16:50  
Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

22 juli, 2006 20:02  

Legg inn en kommentar

<< Home