onsdag, desember 28, 2005

Då var det gjort

Ikkje veit eg korleis det gjekk, den gjekk det gjorde det. Ved hjelp av bål,uendeleg med klede, ein stor stein og varme sengklær kom eg meg igjennom natta utan forstskader og med ein del søvn. Med eit høgt konsum av både tobakk, alkohol og næring vil eg seie turen var ein suksess.

Det vart hevda at det er uekte å sove i telt når ein først søv ute. Er det det? Eg veit ei, men gav etter for preset og sovna utanfot teltet.

Takk for turen folkens.

X.m:
Eg tenkjer dagstur i morgon eller på fredag. Er du klar så gje lyd. Det er artig.

6 Kommentarar:

Anonymous Anonym said...

du har vel ikke begynt å drikke?

28 desember, 2005 23:35  
Blogger 15. Johannessen said...

Å drikke... Kva er det eigentleg? Dessuatan høyrest det meir fengande ut å seie at det var eit høgt konsum av alkohol og tobakk, enn å seie vi hadde ein skvett i maten og at Odd Erling tok seg ein sigarett då vi kom fram.

29 desember, 2005 12:55  
Blogger Hs said...

skal sei du har blitt ein turglad mann...(eller du har kanskje vært det lenge bare eg ikkje har visst om det).

29 desember, 2005 16:51  
Blogger Hs said...

nå ser det forresten ut som om eg, tuttå og sissel komme til bergen. då stille me og opp på turane dine- klare som 3 egg med mentholatum i sekken! lett så du ikkje blir kvitt oss med det fyssta!

29 desember, 2005 16:53  
Blogger 15. Johannessen said...

Konge det. Lær det å laga noko godt på bålet, det er einaste kravet eg stiller.

29 desember, 2005 22:03  
Blogger Tone said...

Det var en sjefs tur ja det vil eg også påpeke. Kjekt å vær me deg!

10 januar, 2006 00:26  

Legg inn en kommentar

<< Home