lørdag, mars 03, 2007

Pat Metheny

Pat Metheny har gitt ut musikk sidan 70-talet. Jamt og trutt. Det har resultert i fleire flotte CDar, og eit enormt antal sangar. Så mange at han faktisk har ein eigen radiokanal hjå iTunes. Det er flott. Berre gå inn på radio lenkja på iTunes og trykk på jazz. Der kjem den opp. Trykk så på Pat. Det er flott. Og godt.

Lenge leve Pat og Ibanez'en hans.



Forresten er det ein del andre artige radio kanalar der og.

4 Kommentarar:

Blogger Hs said...

dette gjorde eg. gjekk inn på itunes. på radio og inn på mannen din. det gjorde eg. men dei prata bare... langt og lenge og lenger enn langt, så eg skal gå tilbake seinare enn gång å hørra. for eg vil hørra på denne mannen. det vil eg. han har forresten et morsomt bilde. det syns eg. og hvis du ser litt fort på bilde så ligne han på en merkelig utgave av tom cruise. det e heilt sant. tom cruise med stort krøllete hår og gitar. hvis du ikkje får det t å ligna så må du bare sjå litt kjappare og kanskje blunka eller mysa litt mens du ser på...då ligne det. super sant.

08 mars, 2007 10:34  
Blogger Bjørnar said...

Mulig du ikke kommer til å like dette, Stones, men du er blitt tikket. Les mer her.

08 mars, 2007 14:31  
Blogger 15. Johannessen said...

Pat er faktisk halvbror til Tom. Sjekk det under biogafien på heimesida hans. Eg såg det utan å lage kina-auger. Ellers vil eg oppfordere deg til å prøve igjen. Og igjen. FOr det aller meste han gjer er vakkert. Eg kan forresten anbefale skiva "Byeond the Missouri Sky". Er du på utkikk etter enkeltlåtar så prøv "Letter form home" eller "Travels".

09 mars, 2007 10:00  
Blogger 15. Johannessen said...

Oisann. Den tid den sorg. Registrerte at det ikkje var tidsfrist for å sende tikken vidare...

09 mars, 2007 10:02  

Legg inn en kommentar

<< Home