tirsdag, november 21, 2006

Eksamen

Islam eksamen vart innlevert for få minuttar sidan. Måtte eg bestå. Torsdag er neste. Måtte eg prestere over evne.

Sjekk forresten ut Toky si side, den er koseleg.

3 Kommentarar:

Blogger Aspis said...

Så tidleg på dagen? Kor mange timar varte den eksamenen? Viktig å bruke all tildelt tid! Hm, det kan generaliserast til å gjelder for alt her i livet .. bruk all tildelt tid. Ha ein framifrå dag!

21 november, 2006 10:19  
Blogger Hanna said...

Ja, hb du klare begge to! Men betyr dette at du oppholde deg her i distriktet? Tog du kje nogen fag på misjonshøyskolen?

21 november, 2006 17:04  
Blogger 15. Johannessen said...

Bakke: Brukte 55 min på den første besvarelsen. Eg er kjend for å bruke den tida eg ser som naudsyn, og ikkje så mykje meir...

Hanna: Var på Bryne frå mandag kl 18 til tirsdag kl 0705. Stavanger i frå 0735 til omlag elleve. SÅ reiste og opp igjen.

22 november, 2006 08:35  

Legg inn en kommentar

<< Home